20090109

寶麗來幾時重新開廠投產?

2008 © Lau ching ping
2008 © Lau ching ping

無錯,係假嘅!唔使你講好多人都即刻睇得出!不過,假嘅都好過無。既然黑膠唱片都可以翻生,相信Eason都勢估唔到可以係2008年出到兩張黑膠唱片。西電300B都可以找回散band多年的老工人重開工廠繼續生產真空管;斷估寶麗來都會最後死唔去,或者失驚無神係東莞開間廠繼續……
如果你仍然用Polaroid SLR 690SX-70寶麗來相機拍照?仍然買到菲林?你當然不會試這個造假的軟件:Polardroid。不過,Polardroid造得實在出色,除了相機icon不是最經典外(不知是否版權問題),出相聲音感覺良好,照片疑似度可以呃到我,即影即有照片的顯影過程可以隨時摘取影像,隨時可以扮失手曝光不足或者黑邊黑角。總之好嘢。一定係寶麗來超級發燒友的傑作。
不過如果有得揀,我仍然會揀係架機嘔出來的那一張。講完。

2 則留言:

小丁 siuding 說...

車...等我一見到呢個title即刻趕黎...握人既>_<

Lau Ching-ping 說...

講吓笑啫,我都好想見到有咁既日子!